Nr. 1 pe piata farmaciilor

Anca Vlad a construit o cariera de antreprenor cu efort si staruinta. Economist, specialist in marketing, a fondat Fildas, societate axata pe activitatea de distributie a medicamentelor, in anul 1991.

Pe parcursul a 22 de ani, Grupul Fildas-Catena a consemnat un avans permanent al cifrei de afaceri, de la un exercitiu financiar la altul, pana la 345 de milioane de euro in 2013, depasind obstacolele legate de finantare, schimbari legislative, atitudini anticoncurentiale si schimbarile continue ale politicilor de sanatate. Adoptarea unui model de conducere democratic, promovarea liberei initiative, a spiritului antreprenorial si adaptabilitatea la conditiile pietei au creat cea mai solida constructie din piata farmaceutica romaneasca.

„Avem un renume foarte bun pe piata interna si internationala”, spune Presedintele Grupului Fildas-Catena.

Anca Vlad a primit, in septembrie 2004, Medalia de Aur pentru excelenta in practica afacerilor, in cadrul celui de-al patrulea Forum International pentru Excelenta in Practica Afacerilor, organizat la Geneva, iar in 2005 a primit titlul de Managerul Anului din partea prestigioasei organizatii Institute of Directors, London. Cele mai numeroase distinctii au incununat insa activitatea grupului in anii 2013 si 2014. Comunitatea a ales Catena ca prima optiune intr-o serie de studii si sondaje de piata efectuate de diverse organisme nationale si internationale:
– Best Buy Award pentru cel mai bun raport calitate/pret din Romania
– Superbrands Award pentru servicii de calitate superioara
– Trusted Brands Award pentru Calitate, Valoare excelenta, Imagine puternica, Intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala
– Quality Medal (Qdal) pentru Lantul de farmacii numarul 1 din punct de vedere al calitatii

Brandul Catena numara in prezent peste 500 de unitati la nivel national, ce reunesc 3.200 de angajati si 1.200 de farmacisti profesionisti. Numarul de clienti fideli Catena este de peste 2,5 milioane, conform cardurilor eliberate pentru toate categoriile de varsta. Cifra de afaceri a lantului Catena a crescut in 2013 cu peste 10% fata de procentul de crestere a pietei, la fel si nivelul profitului net. Strategia de management are la baza, pe de o parte, cresterea extensiva prin achizitii de businessuri si, pe de alta, cresterea intensiva prin aplicarea unui marketing permanent inovator si promovarea profesionalismului in toate domeniile de activitate ale grupului.

„Organismul unei firme este intr-o evolutie permanenta. Incercarile si obstacolele il fac mai puternic. Dorinta «de a face bani» este cel mai ineficient ingredient in business. Elementele cele mai importante ale succesului antreprenorial sunt entuziasmul si capacitatea de sacrificiu. Mai mult decat antreprenorul conteaza insa pasiunea si atasamentul fata de brand al echipei. Catena este cea mai buna pentru ca echipa ei este cea mai buna”, declara  Anca Vlad, Presedintele Grupului Fildas-Catena.

Noiembrie, 2014, Capital

Lasa un mesaj