Cu siguranță pentru fiecare dintre noi brandul Catena este cunoscut, fie că este vorba despre farmaciile foarte populare de lângă casă sau chiar despre reclamele pe care cu toții le știm. Însă pe lângă imaginea companiei, în spate se află o echipă dedicată printre care o regăsim și pe Alina Marinescu, directorul general al lanțului Catena de peste 20 de ani.
În 1999, conducea laboratorul de producţie al Farmaceutica Argeşfarm, atunci când Fildas a preluat pachetul majoritar de acţiuni al firmei piteştene. Atunci a luat naştere brandul Catena, iar drumul Alinei Marinescu a fost dedicat 100% „Farmaciei inimii”.
Capitalul uman este cea mai importantă resursă
„Recunoaşterea brandului Catena în ochii pacienţilor şi ai partenerilor a fost posibilă datorită unei echipe excepţionale”, spune directorul general al Catena. Dăruirea, profesionalismul, implicarea şi munca în echipă sunt factori care au făcut ca brandul Catena să ajungă în inimile românilor. Cu peste 850 de farmacii la nivel naţional, Catena îşi propune o creştere constantă şi este gata să facă faţă oricăror provocări. „Catena nu înseamnă doar o farmacie, ci un întreg sistem, complet, funcţional, pus la dispoziţia românilor”, mai spune Alina Marinescu.
Echilibrul este cheia dezvoltării permanente
În contextul unei pieţe concurenţiale tot mai dezvoltate şi al unor cerinţe tot mai sofisticate ale pacienţilor, Catena îşi propune să fie în avangarda tratamentelor noi, oferind cele mai bune soluţii pentru sănătate.
„Toate rezultatele notabile ale brandului nostru au fost realizate împreună cu o echipă minunată, cu colegi deosebiţi, fără de care nu am fi putut avea aceste realizări impresionante. Am învăţat în aceşti ani alături de Catena”, spune Alina Marinescu, „necesitatea echilibrului din punct de vedere profesional şi personal. Pentru o femeie de succes, acest echilibru este cheia dezvoltării permanente”.
Cea mai mare mândrie din punct de vedere profesional este aniversarea a 20 de ani de Catena, anul trecut, o recunoaştere a muncii depuse pentru creşterea acestui brand 100% românesc. În plan personal, fiica sa Anastasia reprezintă o mare mândrie. Îşi doreşte o carieră în arhitectură, iar Alina Marinescu spune că este alături de ea în drumul pe care şi l-a ales.
În timpul liber, pentru relaxare, este pasionată de călătorii şi de artă fotografică. Consideră că o femeie de succes trebuie să fie bine organizată, să se adapteze rapid şi să găsească cele mai bune soluţii, chiar şi în faţa celor mai grele provocări. Ambiţia, determinarea înţelegerea diverselor situaţii şi a oamenilor sunt caracteristici esenţiale pentru o femeie de succes.
Alina Marinescu este câștigătoarea categoriei Management a ediției 2020 a Capital Top 100 femei de succes.