FILDAS

In anul 1991, odata cu aparitia primelor farmacii particulare, a aparut si necesitatea distributiei produselor farmaceutice pana la locul de vanzare. In peisajul dominat de companiile de stat, apare pe piata din Romania si prima companie cu capital integral privat, FILDAS, un nume nascut din pasiunea unei profesioniste. Au fost puse bazele unei companii care va inregistra cea mai spectaculoasa rata de crestere de pe piata romaneasca – de la o cifra de afaceri de 1,5 milioane de dolari in 1992, la peste 125 milioane de dolari in 2005. Compania, devine in 1993 – Fildas Trading. Cresterea cifrei de afaceri, extinderea fantastica atinsa intr-un timp scurt, recunoasterea obtinuta din partea competitorilor si a celor mai importanti furnizori din domeniu, au fost rezultatul unui efort colectiv urias, al dinamismului, energiei, si dedicarii insuflate echipei sale chiar de fondatoare.

Misiunea Fildas este de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere.

Viziunea: sa devina o marca si cel mai important partener pe piata distributiei de produse farmaceutice, parafarmaceutice si cosmetice. Prin competenta si profesionalismul serviciilor oferite Fildas isi doreste sa devina lider.

FILDAS cele mai bune rezultate din istoria sa

In 2024, Fildas  Trading a raportat cele mai bune cifre din istoria sa: o cifră de afaceri de 1,5 miliarde de euro.

Fildas inseamna:

  • Atitudine deschisa fata de produsele noi si moderne. 
  • Suntem primii care importa si/sau ajuta la lansarea celor mai multe dintre noile produse farmaceutice.
  • Logistica computerizata moderna ce permite managementul on-line al stocurilor, date reale despre vânzari si colectarea banilor pe arie locala, pe produs, pe client.
  • Modalitate computerizata de lucru en-detail ce permite un raspuns imediat referitor la tendintele pietei, campaniile promotionale, schimbarile preturilor, concurenta.
  • Tehnologia de comunicare moderna permite relatii apropiate si eficiente.
  • Forta flexibila de vânzari, cu mare libertate in negocierile cu fiecare dintre cei peste 5.300 de clienti: farmacii, spitale, clinici si altii.
  • Adaptare flexibila, imediata la schimbarile pietei.
  • Idei creative implementate în efortul de vânzare.
  • Propria oferta editata în mod extrem de creativ.
  • Adaptarea creativa a produselor noastre si a serviciilor de promovare.
  • Eforturi creative în gasirea celor mai bune cai si mijloace pentru a adauga valoare campaniilor promotionale ale partenerilor nostri.
  • Campanii promotionale creative pentru partenerii nostri, folosind propria noastra natura creativa.
  • Încrederea clientilor în ceea ce priveste livrarile rapide si sigure. Încredere pentru cea mai onesta politica de preturi.
  • Încredere din partea autoritatilor din domeniu în ceea ce priveste respectarea regulamentelor specifice.
  • Echilibru:
  • Cifra noastra de afaceri este realizata în proportie de 75% prin farmacii si 25% prin spitale

Fildas | Numele sanatatii in Romania